buttony i przypinki dobrym pomysłem na reklamę
13 lutego 2017 Autor Alfred Pasiak 0

Przypinki albo inaczej buttony reklamowe

Kiedyś pełniły rolę we wzajemnym identyfikowaniu się fanów poszczególnych gatunków czy zespołów muzycznych. Bywały powodem awantur między wrogo nastawiony do siebie subkulturami. Dziś przedmioty te nie kojarzą się jednoznacznie z młodzieżową kontrkulturą, znalazły szersze, komercyjne zastosowanie, Chodzi tu oczywiście o przypinki czyli inaczej buttony reklamowe.

Małe – o średnicy kilku centymetrów przypinki mają niebywały walor marketingowy. Bardzo często towarzyszą one różnorakim imprezom, w tym też organizowanym przez firmy. Zdarza się że jakieś wydarzenie, jak na przykład zawody sportowe czy festyn, gdzie są są rozdawane przypinki reklamowe, jest organizowane przez samorząd a na przypince sponsor może umieścić swoje logo. Ważne jest żeby współgrało z całością projektu przypinki.

Jest to niewątpliwie miła pamiątka dla uczestników, którzy mimowolnie zapamiętają naszą markę. Przedmioty te w odróżnieniu na przykład od koszulek są o wiele tańsze (przy większej ilości buttony – http://buttonfly.pl/ – kosztują maksymalnie kilkadziesiąt groszy za sztukę). Nie trzeba tu także dbać o zróżnicowane rozmiary – zamówione buttony będą pasować na każdego uczestnika. Przypinki także łatwiej magazynować niż t-shirty czy inne gadżety reklamowe.

Najważniejszymi elementami, które trafią na takie buttony jest oczywiście nasze logo, które w takiej formie zminiaturyzowanej musi być dobrze widocznie. Zaprojektowanie tego mini-symbolu najlepiej zlecić dobrej agencji reklamowej. Ponieważ przypinki z reguły nosi się na ubraniu, powinny być one choć w podstawowym stopniu zabezpieczone przed złymi warunkami atmosferycznymi.